Howdy!

Dags för en uppdatering igen. 

Jag har hunnit fylla 30år, blivit firad med dunder och brak, bytt kostschema och utöver det bara det vanliga, träna, jobba, äta och sova. 


Min födelsedagspresent till mig själv..

Efter mitt besök hos min kära coach så fick jag ett nytt kostschema. Jag tappar i fettprocent men står helt stilla i vikten. För att inte behöva gå på så hård diet i höst/vinter så måste jag gå ner i vikt redan nu. Från min start i februari där vågen stod på 70.6 kg så stod den vid förra mätningen på 70.3 kg. Min tidigare kost gjorde alldeles för liten inverkan, så nu har vi dragit ner lite på kcal och lagt om från högt i fett och protein till högt på kolisar och protein istället. Frukten är utbytt mot potatis och pasta. Frullen på morgonen är gröt ist för yoghurt. Jag klagar inte alls, eftersom gröt och potatis är två STORA favoriter hos mig. Mums!! :-) 


Såhär ser en typisk lunch ut för mig.. 

Har ätit efter det här upplägget i snart två veckor och det funkar riktigt bra. Då tänker jag utifrån hunger och energi. Men, jag vet inte om det ger ngt resultat ännu, eftersom jag håller mig borta från vågen. Känslan i kroppen är dock densamma.. (Vilket är lite frustrerande) 


Min supersnygga frisyr som Lia fixade till mig inför festen


Just me.. :-) 

Träningen känns riktigt bra nu, ryggpassen som släpat i en lägre tid går nu bättre än någonsin. High five på den! Har fått en bra övningsbank av Fredrik, även om jag tyvärr glömt bort ngr. Jag borde alltså ta kort och skriva ner de övningar så jag inte glömmer bort dom. Fick fyra nya sist vi tränade, nu har jag glömt bort två av dom. Haha, typiskt mig. ;-) 


Bjuder på en bild av mitt lördagsgodis.. Det bästa, kladdkaka och glass! 

Dags att leta mig fram till sängen, godnatt gott folk! 



Kommentarer
Postat av: EMELIE FOTO & VARDAG

Gott med kladdkaka :)

Svar: Eller hur! Galet gott :-)
Fanny

2014-05-19 @ 21:56:47
URL: http://sdotter.se
Postat av: GoForFit

Snygg! :)

Svar: Tack snälla! :-)
Fanny

2014-06-08 @ 20:07:52
URL: http://goforfit.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0