Lördagsmys

Lördagen börjar lida mot sitt slut, jag sitter med en godispåse i mitt knä och slötittar på tv. 

Har spenderat kvällen med Denicé, Malin och Linda. Girls night out på Folkets. Middag, massor av snack och skratt. Sist vi sågs var i höstas, så det var verkligen på tiden. :-) 


Burgare gjord på högrev.. 


En god drink.. Alkoholfri denna kväll.. 

Veckan har rullat på i en rasande fart! Början spenderades i Sthlm, sedan har resten bestått av jobb och träning. Precis som vanligt.. :-) 




Träningen går jättebra, dieten rullar på. Känner mig lite låg/matt till och från om dagarna. Kanske är det en omställning för mig, eller så har jag svårt för att ligga lågt på kolisar. Det är två veckor kvar till mätning, jag får helt enkelt se om det blir bättre eller inte under den tiden. 




Från torsdagens ryggpass.. 

Snart är det läggdags, hoppas ni har haft en mysig lördag. :-) 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0