Njuter av ledigheten

Tog mig tid till att yoga igår kväll, är sjukt stel i typ hela kroppen, så det var precis vad jag behövde. 


Igår fick jag en present i efterskott av Sophie. Vi åkte till relaxen på Hässlö, väl där så väntade en överraskning, en ansiktsbehandling! Det var välbehövligt och väldigt avkopplande. Det enda som var mindre skönt var när kvinnan skulle rensa porerna runt näsan, jävlar i havet va ont det gjorde!!
Nu känner jag mig som en ny människa, eller nästan iaf. ;-) 
Sedan åkte vi vidare till kajens och käkade lite lunch, en liten sallad för min del. Tusen tack fina Sophie för en härlig förmiddag! 


Idag blir det två träningspass. Ett rump-pass med svärmor efter lunch och sedan armar och mage med Frida kring kl.17. 

Nu chillmode.. 


Kommentarer
Postat av: Micke

Åsså..drar vi upp benen o står på huvudet. Väntar fortfarande på den bilden ;)

2014-06-26 @ 22:40:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0