Mysdag

Träning med coach, kaffehäng med Ekvall och mys med min man. 
Det var min dag i stora drag. 

Körde axlar och cardio i morse, skönt pass med lite nya övningar att nöta på med. 


Lite flex i spegeln efter passet.. Jag tror att mitt slit ger resultat på v-formen. 

3 set sidolyft i kabel 
3 set utåtrotation i kabel 
4 set liggande "rodd" för baksidan 
4 set hantelpressar 
4 det sittande sidolyft m hantlar
2 set liggande sidolyft för baksidan 
2 set liggande "pressar" Svårt att förklara, men tänk er Superman med en hantel i varje hand och använd båda armarna samtidigt. 
4 set tunga sidolyft m hantlar

Sedan denna underbara cardio på 20min... 

Efter lunchen träffade jag upp Anna som äntligen är tillbaka i stan. Mysig kvalitetstid över en kaffe innan hon skulle till jobbet. 

Därefter har jag bara varit hemma, ätit, sett på film och myst i soffan. 

I morgon blir det ännu mer mys då jag får besök av fru Hörlen och tjejerna. 

Träning på eftermiddagen, kanske lite simning med Michaela och såklart även gym på kvällskvisten. :-) 

Tjing! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0