Midsommar

Då var årets midsommar över, ligger i soffan och jäser. Massor av god mat två dagar i rad. :-) ska bli skönt med vanliga rutiner i morgon! 
Min lediga vecka är även den över, i morgon är jag tillbaka på jobbet igen. Men bara för ca 2,5 vecka, sedan går jag på min riktiga semester. Längtar! 

Midsommarafton startades med ett träningspass med Frida, axlar och mage. Kvällen spenderades här hemma med fina vänner, grillat, paj och gotta. 


Rasmus, Vicky, Tomas, Dennis och Robban. 

Idag har jag och R bara varit hemma och slappat, fram till typ 18 då det bar iväg mot gymmet. Benen fick sig en rejäl omgång! Skönt att köra med en massa energi i kroppen, ätardagar gör gott. ;-) 


Efter träningspasset ikväll.. 

6 set benspark 
4 set hacklift 
4 set raka mark 
4 set liggande benpress, drop på sista set.
4 set stående lårcurl 
4 set curtsy lunges med skivstång (nigande utfall) 
2 set benspark, maxreps, i väntan på att R skulle bli klar. 


Riktigt bra tryck i mina ben efter dagens krubb. :-) 

Jag har verkligen haft en underbar vecka! Umgåtts lite med vänner, fått en massa måsten avklarade, tränat nästan varje dag med Frida, firat midsommar med några av mina närmaste, slappat och bara varit. Fått ladda batterierna lite med andra ord. Ny energi och motivation! 

Dags att fortsätta kolla på filmen. 


Jag hade tydligen glömt mina lurar igår på gymmet. Tur för mig att dom hängde kvar idag, så fint där jag hade lämnat dom. :-) 



Kommentarer
Postat av: Your man

<3

Svar:
Fanny

2014-06-23 @ 13:18:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0