Kort vecka

Jag börjar veckan med en ledig dag, jobbar sedan bara tis-tors och därefter har jag tagit ngr semesterdagar så att jag är ledig i hela 8 dagar. En liten försmak på semestern som sedan kommer v.29. 

Ligger i soffan och kokar lite på tv, efter lunch ska jag möta upp Frida E och lilla Gustav för en promenad. 

Senare blir det ett ryggpass med Frida B när hon är klar på jobbet. 


Från lördagens armpass.. 

Helgen har gått i rasande fart. I fredags var det personalfest och sedan har jag jobbat och tränat lör och sön.


Aloha! Hawaiitema på personalfesten.. 


I onsdags körde jag ju ett rump-pass med Madeleine och jag har varit halvt invalid ända sedan dess. Körde utfall på gymmet igår för att få lite blodgenomströmning, vilket inte var en dans på rosor. Haha! ;-) grymt pass helt enkelt! Skriver mer om det nästa gång passet körs. 

Utöver utfall igår så blev det baksida ben och mage med Rasmus.

4 set liggande lårcurl 
4 set stående enbenscurl
3 set raka mark 
4 set bulgariska utfall i smith
4 set crunches i kabel -ss- crunches på boll 


Mätningen i torsdags gick jättebra! Jag är på banan igen och har tappat 1,2kg på vågen. Så jag krigar vidare! :-) 
Körde även ett axelpass med coach och Karin (blivande skolkamrat och kollega), bra övningar som tog där dom skulle. 
Blir axlar att fokusera på framöver med coach. 

Ha en fin dag! :-) 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0