Motivation

Just nu, eller just precis igår, fick jag kämpa som ett svin mentalt för att orka med ryggpasset. Ingen motivation alls och känslan i passet var allt annat än bra. Det är så oerhört frustrerande att ena dagen ha så mkt motivation att det rinner över, till att vara helt nollställd. 

I fredags när jag och Frida körde ben, så gick det hur bra dom helst, men igår gick det inte alls. INTE.ALLS. Jag kunde inte heller omvandla min frustration och ilska till energi för att köra hårdare. Det höll ngr reps innan allt var som bortblåst igen. Det har pendlat väldigt mkt fram och tillbaka de senaste veckorna och jag vet inte riktigt vad jag ska göra för att komma på banan igen.

Ikväll blir det ett pass efter jobbet, vad det blir får dagsformen avgöra. Kanske bara springer lite och stretchar. 


Från gårdagens pass.. 


Benpasset med Frida.. 

Hej då!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är grym hun! :*
/R

Svar: Tack! :*
Fanny

2014-01-13 @ 13:16:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0