Fredag den 24:e

Lönen har trillat in på kontot och jag dreglar sönder mig på allt jag vill köpa. Träningskläder, träningskläder och åter träningskläder.. Inser att jag inte köper så mycket andra klädesplagg än det. Jag borde verkligen ta mig en shopping-dag där jag köper allt annat än luvtröjor, linnen, tights och sporttoppar. En fin blus, skjorta och ett par nya jeans skulle inte sitta helt fel. Nu när garderoben är så fint rensad, så ser jag vad som saknas. BAS kläder! 

I helgen är fröken ledig, ska bli riktigt skönt med hela 3 dagar i rad. Pappsen kom hit ikväll och helgen kommer spenderas lite i Sthlm med halva familjen. Myshelg med andra ord! <3

Morgondagen startar jag med ett mysigt benpass tillsammans med Frida, så nu är det läggdags här borta. 

För övrigt så har träningen den här veckan gått riiiktigt bra! Det rullar på.. :-) 


Från onsdagens pass med Frida, armar och mage. 


Efter passet i tisdags, axlar, vader och  rumpa. 

Godnatt och sov gott! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0