Söndag

Ja, nu var det dags att skriva lite strunt igen. 


Veckan har passerat, jobb, tre lediga dagar i rad varav en spenderades i Sthlm hos Elin, Linda och Mio. Flera grymma träningspass har avverkats och jag har även hunnit med skidåkning i Romme. :-) 


Från ryggpasset i fredags med Frida


Frida, Adriana och jag.. Alla tre i snygga kläder från Better Bodies. 


Här en bild från onsdagens benpass före och efter

Vi mosade på med få övningar och flera set med lite vila. 

4 set benspark
8 set benpress 
8 set utfall i smith (Frida körde med fri stång) 
8 set liggande bencurl 

Sedan var vi helt slutkörda.. ;-) 
Bra träningsvärk dagarna efter, som för övrigt inte riktigt hade släppt helt från förra benpasset. 


Efter regn kommer solsken.. Dalarna bjöd på båda delarna i lördags.. 

Underbar dag med mina fina vänner. ❤







Happy day!! 

Ikväll blev det Biomys med Rasmus, Frida och Niclas. Robocop med Joel Kinnaman i spetsen. Jag blev inte så jätteimponerad av filmen men jag gillar Joels insats då han är en grym skådis, iaf i mina ögon. :-) 

Dags att slänga ner huvudet på kudden.
 
Godnatt! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0