Morgonträning

Har bestämt mig för att börja träna på morgonen de dagar som jag jobbar kl.10-20. 

Första dagen gick bra, även den andra, men i helgen föll det dock totalt. 
Inte pga trötthet (bara till viss del eftersom jag sovit dåligt) utan pga en förkylning som spökat. Jag vaknade med ont i halsen igår morse och i dag, ikväll känns det hyfsat bra igen, är bara lite snuvig och har småont i huvudet. 

I morgon är det dags att ta tjuren vid hornen! :) Ben ska köras då det uteblev i helgen. 


För övrigt så har jag blivit inspirerad till att börja med yoga. En matta är nu införskaffad och jag håller mig hemma i vardagsrummet. 
Sjukt stel, men det gör min kropp gott. 
Mer om det framöver.. :-) 

Har haft en bra helg, vårfest med Factor, jobb och hemmamys. 
Blev bjuden på våfflor ikväll hemma hos Rasmus mamma. 


Smaskens!! 


På tal om Factor. Har även där bestämt mig för att köra morgonpass, fredagar kommer bli en stående dag varje vecka. 
Jag var där i fredags och höll evigt på att svimma när jag var klar. 
Mitt flås har verkligen gått i ide, dags för det att vakna!  

Nu är det läggdags här borta, så att jag förhoppningsvis är hyfsat pigg i morgon. ;-) 

Godnatt! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0