Första april

Det är redan april, äntligen sommartid och om 1,5 månad är det min födelsedag. 

Jag är ledig idag och ligger för tillfället i min provisoriska soffa, en stor tjock luftmadrass, vilket funkar himla bra. 

Tidigare idag körde jag rygg med Fredrik. Jag har lite svårt att få kontakt i ryggen, baksida axlar tar över och jag får lite för bra kontakt där vilket blir helt fel. Lite fix och trix med olika övningar gjorde att vi hittade ngr som funkar för mig. Min coach han är bra han! :-) 

Ska ta kort vid ngt tillfälle och förklara mer om övningarna då. 


Armar och baksida ben..

Förra veckans träning gick riktigt bra, även kosten går som den ska. 


Mina baksidor börjar ta form. YAY! 



Grym övning för baksidan, raka mark.. 


Mys med min Mio.. 


Firade lillasyster som fyllde år..

Tvätten är nu klar, pass nr 2 väntar. Bröst, triceps och mage. 

Hej så länge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0