Allt rullar på..

Jag har verkligen sackat efter med att uppdatera er om allt som händer. 
Träningen går iaf bra, lite krasslig (igen) så har missat bröst och mitt extra ryggpass den här veckan. 

Halsen kändes bra idag, så jag rev av ett benpass efter jobbet. 

4 set liggande lårcurl
4 set benspark 
3 set benpress, 4 fotställningar vilket gav minst 40 rep/set
3 set boxsquat i smith 
3 set hacklift 
3 set utfall i smith 
3 set sittande vadpress -ss- benspark 

Det var hela kalaset. Bra flow i passet och skön kontakt i de flesta övningarna. 


Invigde mina nya fina pjucks idag, som jag tyckte att jag förtjänade att inhandla.

Sjukt fint väder här i helgen, tur man fick njuta av solen innan och efter jobbet, samt på lunchen idag. 

Igår så tog min underbara vän Frida hem första platsen i sin klass i BF på Sweden Grand Prix i Malmö. 
Så otroligt vacker och vilken fighter hon är, min stora inspiration! ❤


Yogan går bättre och bättre, körde med Saatu tidigare i veckan. 




Dags att släng igen öga.. ;) 

Godnatt! 


Kommentarer
Postat av: Neeve

Just nu har du chansen att vinna Fiberfin på min blogg!
http://neeve.blogg.se/2014/april/tavling-2.html

2014-04-28 @ 00:13:44
URL: http://Neeve.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0