Uppåt!

Nu börjar det hända grejer! Med det menar jag att vilan och maten gjorde susen. :) 

Passet i måndags gick kalasbra, trots att jag inte alls var motiverad innan jag körde igång. Men när jag väl kommit igång med passet och styrkan fanns där, vände mitt humör på en femöring! 

Baksida ben, axlar och vader blev det. 

4 set liggande lårcurl
4 set raka marklyft
3 set in- och utåtrotation i axelled i kabel
4 set sittande hantelpress 
4 set enarms framåtlutad sidolyft 
4 set stående sidolyft -ss- frontlyft 
4 set baksida i maskin 
4 set sittande vadpress -ss- stående vadpress 

I morse rev jag av ett ryggpass innan jobbet. 


4 set latsdrag i maskin
4 set sittande rodd i kabel 
4 set latsdrag i kabel, 3 dropset
4 set hängande/lutande rodd med kroppsvikt 
4 set t-bar rodd 
4 set rodd i maskin 


En mycket nöjd tjej stänger nu igen sina gröna. 

Kram 


Kommentarer
Postat av: Tommy

Härligt att energin är tillbaka!

Svar: Jaaa, så himla härligt! :)
Fanny

2013-09-18 @ 17:01:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0