Måndag

Då var mina tre lediga dagar schlutt! I morgon är det back to work. :) 

Körde rygg med Fredrik i förmiddags. Fick lite saker att tänka på gällande min träning, samt lite övningar att jobba på. 

Kommer inte ihåg antal set,en körde dessa övningar. 

Sittande rodd i kabel
Rodd i maskin, fokus på övre delen av ryggen. 
Latsdrag med axelbrett grepp -ss- högrodd i kabel 
Hängande rodd i smith, man hänger i stången med fötterna på golvet och rak kropp. Sedan drar man sig uppåt mot stången, bröstet mot stången.
T-bar rodd 

Bra kontakt! :)

Resten av dagen har jag delvis spenderat i soffan, kikat på film och bara slappat. Samt städat och röjt upp lite i min kära lya. :) 


Lite nya skakes till min "lilla" samling.. ;) 



Sallad? men självklart! :D


Gårdagens smarriga sallad från Global.


Gokaffe och en liten kaka som efterrätt.. Jag kunde inte låta bli.. ;) 

Kram 



Kommentarer
Postat av: Anna

Ibland får man faktiskt lyxa till det!;)

Svar: Jaaa, visst får man det.. ;)
Fanny

2013-09-10 @ 22:55:51
URL: http://aeap.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0