Gokväll!

Sitter i soffan och myser, helt mör i kroppen efter två grymma träningspass. 
 
Lunchpass på Factor och ett kvällspass med Frida. Vi körde ett asgrymt ryggpass med ett PB i latsdrag! Awesome! Kände mig stark och pigg under de tunga övningarna, men mot slutet av passet heeelt uttömd. Vi körde på riktigt bra och övningarna tog som dom skulle. 
 
 
4 set korta marklyft 
3 set chins
4 set latsdrag 
4 set enarmsrodd i maskin
3 set rodd i maskin -ss- latsdrag i maskin (lätt vikt med fler reps)
 
Factor var sjuukt jobbigt idag, det var min "favorit" frontböj på schemat. Så på med lätta vikter och fokus på att hålla tekniken, men det blev tungt ändå.. haha :) Böj är inte alls min starka sida, men skam den som ger sig. Krigade på och känner mig nöjd trots allt. :) 
 
 
 
Nu ska jag mumsa i mig lite kvällsmellis innan det är dags att sova. 
 
Godnatt! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0