Godmorgon!

Frullen vilar i magen och jag ligger i soffan och tar det piano innan det är dags för jobb. 


Havregrynsgröt med äggvita, hallon och kanel.

Jag var ledig igår och körde ett pass på Factor samt ett försök till ett benpass. Men det sista gick helt åt skogen. Dåligt med energi i kroppen, så efter två övningar, benpress och utfall i smithen, kastade jag in handduken. 
Jag skyller allt på mig själv och mitt matintag. Jag äter alldeles för lite i överlag och de dagar jag cyklar hit å dit, behöver jag äta mer. För att kunna bygga så krävs det en rejäl förändring.

Kvällen spenderades med fina vänner och mat var det ingen brist på. ;) 


Min goa kladdis.. 
 
Idag blir det vila från gymmet, har fått "order" om att fylla på och vila hela helgen. :) 

Hej så länge! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0