El Factore

En helg på Factor kan inte bli annat än grym! :)
 
Yoga i går morse, perfekt för min stela kropp och det är en riktigt skön start på dagen. Önskar att jag kunde gå varje lördag, men det krockar med jobbet. :(
 
I morse körde jag och Frida Prowlern suicides och lite annat mått och gott. Galet bra pass med mycket flås och krampaktiga ben. Bra kört vännen!!  och en eloge till starka Soffan, glada tjejen längst ner till höger, brutalt stark alltså. Jag är imponerad. :) 
 
 
Från i morse.. 
 
Eter passet hänge jag kvar tills Denicé hade kört sitt pass och därefter käkade vi lunch på Global. Riktigt god sallad, förstår inte varför jag aldrig ätit där förut. :) 
 
På kvällskvisten var det premiär för mitt nya spinningpass, men Vicky som sällskap.
Helt ok, men är inte 100% nöjd. Upplägget är ju nytt och det tar väl ett tag att köra in sig. Men jag fick iaf godkänt av Vicky, och några motionärer, så jag var inte helt ute och cyklade. ;)
 
 
Efter spinningpasset.. 
 
Sjukt trött i kroppen ligger jag nu i soffan och kollar på tv. Grymt skönt! 
 
 
Lite visdomsord från yogan.. 
 
 

Kommentarer
Postat av: Lina

Så du gillar yoga nu? ;)

Svar: Ja, jag har insett att det är himla bra för min kropp. ;)
Fanny

2013-09-09 @ 19:34:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0