Ännu en helg...

..har passerat.
 
 
Min nya apsnygga jacka från Colour Wear, ett nytt märke som vi har på Intesport. Lööööve it! 
 
Helgen började med fredagsmys med mina girls. ❤️ Mat, skitsnack och mys. Bion vi gick på var Elysium, helt ok men dom kunde nog gjort den lite kortare. Det kändes som att det egentligen inte hände ngt nytt, utan "samma" sak om och om igen. 
 
Pajen blev kanongod, den kommer jag definitivt att svira ihop igen. 
Recept kommer i ett eget inlägg. 
 
 
Lördagsmys med Denicé och Malin. Mat, godis, glass, film och en massa gött surr. 
 
Mys två dagar i rad är inte helt fel. Love my friends! ❤️
 
 
Lite av godiset som intogs..
 
Ikväll blev det bio med Jim, ja jag gillar bio! :) länge sedan vi hängde, så det var kul att surra ikapp oss. 9 veckor kvar till tävling för hans del, blir lite avis faktiskt, jag vill också tävla! :) 
Inser i skrivande stund att Anna Hultan också närmar sig tävling, tappra krigaren som dietat så sjuuuukt länge! Grym tjej! Ska bli kul att se både Jim och Anna när det väl är dags för tävling! :)
Vi såg snabba cash - livet deluxe. Bra rulle, svenska filmer blir verkligen bättre och bättre. :)
 
Jag har sluppit ta cykeln till jobbet i över en vecka nu, men i morrn får jag snällt trampa. Börjar jobba kl.9, så det kommer vara lite småkyligt att börja rulla strax efter 8. Usch, ogillar kylan som kryper sig på mer och mer...
 
Ingen styrketräning i helgen, men körde yoga på Factor i går. Så skönt! 
Träningsvärken från fredagens benpass med Carro håller i sig, underbara känsla. 
 
 
En viss fröken fick visst lite kramp i häcken... ;) 
 
Dags att sooooooova.. 
 
Kram
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0