100 dagar

Idag har det gått 100 dagar sedan jag satte min fot på scenen för första gången. Sooooom jag längtar till nästa, när den nu blir. :) 


Formen några dagar innan tävling.. 

Ikväll körde jag baksida ben, rump axlar och vader. Har en sån härlig energi i kroppen! Att äta mer gör så stor skillnad, men formen tar ju tyvärr lite stryk... Jag väljer att gilla läget och fokuserar på det väsentliga, bygga muskler. Även om jag kanske gnäller på formen lite då och då, men det måste jag få göra, det hör som till. ;)

4 set liggande lårcurl 
4 set raka marklyft 
4 set sittande axelpress m. hantlar 
4 set framåtlutad sidolyft m.hantel
4 set sidolyft m. hantlar -ss- frontlyft 
3 set baksida axlar i maskin 
4 set side- kick och kick-back i kabel
4 ser sittande vadpress -ss- stående 

Cykeln och jag.. Nu när mörkret faller in så har jag även E.T med mig.. :) 

Har fått så himla ont i skallen nu på kvällskvisten, hoppas att lite sömn gör susen.

Godnatt och sov gott!



Kommentarer
Postat av: Ylva

Snyggt! kram

Svar: Tack snälla!! Nästa gång hoppas jag att formen är ännu bättre. :) Kram
Fanny

2013-09-24 @ 08:26:57
Postat av: Daniella 🌙

Kan du lyfta din egna vikt i marklyft? :D

Svar: Ja, det kan jag :)
Fanny

2013-09-25 @ 07:02:27
URL: http://vapenbroder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0