Titties

Bröst, vader och mage gårdagen till ära. 

6 set lutande hantelpress 
3 set bänkpress 
4 set flyes i c.c -ss- sittande vadpress 
1 set pushups i olika lutningar, max antal reps 
4 set lutande flyes m. hantlar 
4 set crunches i maskin -ss- crunches på lutande bänk. 
2 set crunches på lutande bänk till failure 

Riktigt bra pass! Magövningarna tog död på mig, blev helt skakis. Hoppas på en skön svidande känsla de närmsta dagarna. 


Påminner mig själv varje dag om att mina drömmar går att uppnå.. Längtar som fan till nästa tävling! 




Kommentarer
Postat av: Tommy

Helt rätt inställning!

Har du bestämt när/vilken nästa tävling blir?

Svar: Tack! :)

Japp, idag bestämde det att det blir nästa höst/vinter. Så jag har ca 6 månader på mig innan dieten drar igång.
Fanny

2013-10-15 @ 19:30:18
Postat av: Sebastian Bergström - Healthy Heroes

titties :)

Svar: Hehe :)
Fanny

2013-10-16 @ 11:55:05
URL: http://www.healthyheroes.se
Postat av: Tommy

Vad spännande, lycka till!

Svar: Mycket spännande, Tackar!! :)
Fanny

2013-10-17 @ 15:22:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0