Till slut..

... har jag fått till ett armpass, efter 4 veckors vila. Bra där Fanny! Nu är det slutslappat för min del. 

4 set pushdowns i kabel 
4 set bicepscurl i kabel 
4 set liggande tricepspress m. hantlar
4 set sittande hantelcurl, dropset
3 set triceps i maskin 
3 set enarmscurl i maskin -ss- crunches i maskin, plus 2 set till med drop. 
4 set sittande vadpress -ss- stående vadpress 


Innan gymmet.. 

Det blev ett helt ok pass, men armar är som ni kanske förstått inte min favorit- och inte heller prio muskelgrupp. Det betyder dock inte att jag kan skippa att köra armar.. Jag har varit alldeles för slarvig. 

I morgon är det rygg som står på schemat. Det ska bli intressant å känna hur mina biceps kommer må. 

Factor har jag inte hunnit med förra veckan, pga förkylningen och nu i veckan hoppas jag på att kunna köra ett pass på fredag. 

Såhär i offseason tider är jag som sagt inte sådär superbekväm med min form. Men idag fick jag höra fina och peppande ord från en jättegullig tjej på gymmet. Tack igen! :) You made my day! 

Allt "hull" kanske är mer än bara just "hull". Mätning hos coach på torsdag nästa vecka. Spännande! 

Hare gött! Natti natti :) 



Kommentarer
Postat av: Ida

Den blåa tröjan, så snygg! :D

Svar: Tack! :)
Fanny

2013-10-17 @ 14:29:01
URL: http://ettlivibilder.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0