Igår, idag, imorgon.

Min lediga dag spenderades mestadels hemma i soffan. ibland behövs det och jag kan lova att det var riktigt skönt. 

Träning med Frida efter hennes jobb, bröst/mage och vader. 

4 set lutande hantelpress 
3 set bänkpress
3 set lutande press i maskin 
3 set flyes i cable 

4 set crunches m. rep i cable -ss- sittande vadpress 
4 set crunches i maskin -ss- stående vadpress 


En liten glass på kvällskvisten.. Eller i paketet fanns det 6st glassar, det blev tomt. :) 

Idag har jag jobbat i vanlig ordning och nu sitter jag hemma i soffan efter ett härligt träningspass, axlar/baksida ben och rumpa.

5 set liggande lårcurl 
5 set raka marklyft 
3 set rotatorcuffen i kabel 
4 set hantelpress 
4 set sidolyft, drop på varje 
4 set framåtlutad sidolyft för baksidan 
3 set baksida i maskin 
4 set side och back kick 


I morgon blir det troligtvis armar, som jag för övrigt inte har kört på över en månad. Det känns som att det är dags nu. :)

Godnatt 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0