Bra flyt!

Träningen går som en dans, det är grymt skönt att vara inne i ett sån "flow". 

Uppdateringen här är däremot inte lika flitig från min sida. Jag ska försöka bättra mig. Men när jag inte egentligen har så mycket att skriva om, annat än dagens träningspass, så känns det inte som intressant läsning för er. 

Men även det har sina upp och ner perioder, precis som träningen och livet i sig. :) 

Igår körde jag armar och mage. 

4 set stångcurl
4 set pushdowns -ss- stångcurl 
4 set hantelcurl, dropset 
4 set press ovanför huvudet i kabel 
4 set enarmspress i kabel 
4 set crunches i kabel -ss- bålrotation med viktskiva 


Efter passet, gött pump i armarna.. 

Är ledig från jobbet idag, just nu ligger jag och kollar på The Vampire Diaries. Magen kurrar och det är strax dags att käka lite lunch. 

I eftermiddag blir det ett benpass tillsammans med Frida. KUL!! :) 

Hej så länge. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0