En helt vanlig tisdag

Höll på att svimma efter två sprutor. Twinrix gick bra men den där gula febern var inte en rolig rackare. 
Fick snällt ligga i soffan på kliniken några minuter innan jag fick gå därifrån. 
Nu ligger jag med en öm axel i soffan och mår lite knasigt. Ska bli skönt att sova känner jag. :) 


Två stick fick mig att vekna..  

Med andra ord blev det ingen träning ikväll. 

Helgens träning däremot gick superB, passen med Frida är så sjukt roliga. Vi matchar varandra bra och jag lyckas sätta rekord efter rekord med hennes stöd. :) askul! Bland annat i hantelpress (bröst), är äntligen uppe och snusar på 24kg handlarna. Innan och under dieten var 18kg mitt max, eller iaf vad jag vågade mig på. 

Det ska bli så spännande att se vad den här uppbyggnadsperioden kommer göra med min fysik, ca 6 månader kvar till dietstart. Det är många goa timmar på gymmet. :) 


Från lördagens pass.. 

Bröst, triceps och mage i lördags. Axlar och ben i söndags. 

Igår körde jag ett ryggpass som gick sådär. Förutsättningarna var inte dom bästa, trött och omotiverad, sedan är rygg inte min favorit för tillfället. Kör hellre ben alla dagar i veckan. 

Fokus på en massa rodd blev det och högreps. Ingen jättebra kontakt, men det var bättre än inget pass alls. 

I morgon kan det bli ben, eller så blir det bröst, mage och vader. Beror lite på hur det känns i morgon i armen efter sprutan. Som det är nu gör det ont att lyfta den, så bröstpress kanske går bort. Dagsformen avgör. :) 


Hade även en supermysig ledig helg med fina vänner. Lördagkväll firade vi Maria, god mat och en massa mys. Söndag - fika ute i Skultuna med mina fina på bilden ovan. 

Godnatt! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0