Nyvaken

Jag blev heeeelt slut på efter dagens grymma träningspass. Framsida ben, vader och mage samt cardio. Kom hem, käkade och sedan däckade jag i soffan. Ganska skönt men samtidigt så känns det lite ovärt att sova bort nästan två timmar mitt i dagen, men kroppen behövde tydligen det. ;)
 
Mätningen gick bättre än vad jag trodde, så grymt nöjd! Jag fortsätter på precis som vanligt. Den enda ändringen är att havregrynen ryker på kvällen. Mina lördagar står kvar, iaf två veckor till. Efter det får jag ett nytt kostschema och hur det kommer se ut får jag se då. Nu börjar det verkligen dra ihop sig, helt sjuk att jag snart har nått mitt mål! :D
 
 
Efter passet, trött och riktigt nöjd över min prestation..
 
5 set liggande benpress (hög fotställning för att aktivera rumpan) - ss - sittande benpress
4 set hacklift - ss - utfallsgång m. viktskivor
3 set benspark
4 set stående vadpress
 
Grymt bra aktivering vilket resulterade i skakiga ben. Galet jobbigt, svettigt och flåsigt. Med andra ord ett brutalt bra pass!
 
Avlutade med 40min på trampmaskinen och en välbehövlig stretch.

Nu måste jag ta tag i lite fix här hemma. I morgon är det jobb igen och hela helgen. Efter gårdagens och morgonens mys med en del av min familj så är batterierna laddade.
 
 
 
Pusshej ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0