Just another day..

Vakna, äta, jobba, äta, jobba, äta, jobba, äta, jobba, äta igen, jobba lite till, träna, äääta, duscha, blogga och slutligen zZzZzooova. En helt vanlig dag i mitt liv. Men nu behöver man ju inte nödvändigtvis se dagarna utifrån det här perspektivet, men det är lite så jag jobbar nuförtiden. :)
 
Bra träningspass ikväll, men jag var lite trött och seg i kroppen. Rena rama bastun på gymmet idag igen, men jag klagar verkligen inte på värmen vi har haft utomhus idag. Äntligen, underbara sol!
 
 
Passade på att lapa lite sol under lunchen..
 
 
Efter gym före cardio..
 
Axlar och baksida ben (glömde helt bort att köra mage, fail!)
 
3 set raka mark m. hantlar
3 set raka mark m. stång
4 set liggande lårcurl - ss - stående enbenscurl
4 set utåt- och inåtrotation i kabel (axlar)
4 set press i smith bakom nacken
4 set sidolyft m. hantlar - ss - axelpress
4 set frontlyft
4 set baksida axlar i maskin
 
40min cardio på trampmaskinen
 

Två lediga dagar väntar och morgondagen spenderas i Sthlm med Elin, Linda och Mio. Som jag längtat efter dom! ♥
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0