Posering

Som jag skrev tidigare var det posering inplanerat ikväll. Strax före kl.17 klev jag innanför dörrarna på gymmet, rätt så nervös med tanke på att jag skulle stå i hotpants och sport-bh med ganska många personer runtomkring.
Det var bara att droppa kläderna och släppa nervositeten.. det lustiga är ändå att jag glömde bort det på 5min. Man är ju så fokuserad på det man gör så alla runtomkring märker man inte av. Det var inte så farligt som jag hade föreställt mig. ;)
Nu är poseringshörnan invigd, fler tillfällen kommer nu att spenderas där istället för hemma framför spegeln.
 
Poserna sitter bättre och bättre, det jag måste öva mer på är att sätta dom direkt efter varje vändning.
S-posen måste jag verkligen nöta mer på. Men det känns redan bättre efter idag, practise makes perfect!
Vi gick även igenom T-walken och klackarna känns himla bra att gå i, det här kommer bli kanon.
Nu har jag lite små justeringar att tänka på i mina poser, öva på att sätta dom snabbare, hålla dom längre, samt öva på vändningarna, S-pose och T-walk. Sedan är jag redo för scenen!
Jag fick så himla bra feedback av Frida, vilket gläjder mig otroligt mycket. Hennes ord väger tung!
 
Glömde tyvärr att be Frida eller någon annan fota mig "in action", så det fick bli ett halvdant efter-träningen-omklädningsrums-foto.
 
 
Öva, öva, ööööööööva!
 
Nu ska jag åka och handla lite mat till morgondagen. :)
 
Jag önskar er alla en Glad Påsk!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0