En vecka..

Nu är det bara en vecka kvar, sedan är halva jobbet gjort. Tiden går onekligen fort! :)
Men, ju närmare målet desto mer kommer jag få kämpa. Allt fram till nu har ju varit en "walk in the park". Men trots det så ser jag fram emot det som komma skall.. både med nervositet och stor förväntan.
 
Dagens träning, rygg och biceps.
 
4set lat. pullover i maskin - ss - omvända flyes i maskin
4set rodd i maskin
4set latsdrag bakom nacken
4set sittande bakåtlutad hantelcurl, båda samtidigt
4set stående hantelcurl - dropset
3set curl i kabel
 
Ruskigt bra kontakt och ett härligt tryck i kroppen efter gårdagens påfyllning. :) Lovely!
 
Jag ser fram emot den här veckans träning då jag är så himla motiverad och fokuserad just nu.
Mycket är tack vare er! Att få feedback är enormt upplyftande och det får mig att vilja köra ännu hårdare. Att jag även inspirerar er motiverar mig till att fortsätta kämpa och dela med mig av min resa. :)
 
TACK! ♥
 
 
 
Min middag..
 
Kassler, avokado, körsbärstomater, paprika och blandsallad. Förbannat fint!
 
Puss å godnatt!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0