Ändrade planer

Jag hade äntligen lyckats boka in ett pass på Factor! Såg fram emot att få kliva in genom dörrarna, insupa atmosfären, greppa stången och kriga till ljudet av Ace hood, T.I och Meek Mill strömmande ur högtalarna. Men.. jag bokade av passet, efter att ha stirrat i skärmen 10 min, gått fram och tillbaka i lägenheten, gjort ngr knäböj och konstaterat att jag knappt kommer upp.
 
På schemat stod det "Partner workout" på 20 min, med bland annat wallballs (knäböj involverad). Alltså.. ingen vill ju köra med mig i mitt tillstånd. Det blir inte rättvist mot den som får seg-köra med mig, eller den personen får snarare dra hela lasset medan jag försöker överleva passet. Jag får nöja mig med gymmet ikväll istället.
 
Om jag är fräschare i morgon så vore det himla kul att köra kl.10.00 innan jobbet. Jag hoppas bara att det finns lediga platser kvar i morgon i så fall, för jag tänker inte avboka mig igen!
 
 
Typ såhär känner jag mig idag..
 
Kaffe på Kajens kl.13.00, poseringsträning med Frida kl.17.00, träning efter det och sedan tar jag resten av dagen som den kommer.
 
 
Denna goda blandning ligger och väntar på mig på jobbet.. Ingen påsk utan godis!
 

Gårdagens träningspass gick som smort. Bröst och triceps
 
4set flyes i c.c
4set lutande hantelpress, drop på sista set
4set "krabban" i maskin
4set bröstpress i c.c
4set liggande flyes m. hantlar
4set liggande tricepspress m. hantlar
2set press över huvudet i kabel
3set press i maskin
 
Done ande done!
När jag kom hem pratade jag med Kicki på Skype i typ 2h, saknar att hänga med min fina vän! ♥
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0