It's on!

Nu är det äntligen dags att börja min diet och i dag var officiellt första dagen, (har ju tjuvstartat lite).
Tanken var från början att köra igång 1/1, men insåg ganska snabbt att den där pizzan dagen efter nyårsfirandet var ganska välbehövlig. ;) Så, idag fick bli första dagen.
Då jag har fått shakes istället för kesella, eaa innan och efter träning, bcaa till frulle och kvällsmål så blir det ett stort intag av vätska, mot för vad jag är van vid, shiiiit vad jag har fått pissa mkt idag alltså! Men förhoppningsvis vänjer kroppen sig med det också.
 
 
Jag har 6st mål uppdelat under dagen. Samt tillskott innan och efter träning. Inget pwo, vilket jag kommer hålla mig ifrån då jag vill köra precis så som Fredrik har lagt upp det. Äpple och EAA innan, omega 3 och EAA efter.
Det kommer käkas en hel del ägg, kyckling, bulgur, proteinpulver, grönsaker (vilket jag är sämst på) och havregryn. SJag måste bara försöka variera mig och köra på kassler, kotlett/ytterfilé, kalkon eller räkor. Det blir ju ganska träligt med kyckling 24/7.
 
Ikväll körde jag axlar och baksida lår.
 
4set axlepress i maskin
4set sidolyft i kabel
4set sittande hantelpress
4set liggande sidolyft för baksidan
3set press bakom nacken i smith
4set raka marklyft - ss - frontlyft m. viktskiva
4set liggande lårcurl
3set fjärilen
 
Vilken spännande resa det här kommer bli, jag längtar verkligen tills resultaten kryper fram. I morgon måste jag ta kort då det känns viktigt för mig att ha bilder från början till slut. 
 

Mitt nyår var helt fantastiskt!! Som ni ser lyckades jag slänga upp två liknande inlägg. Hade helt glömt bort mitt första inlägg där på morgonkvisten.
Gårdagen spenderades hos Vicky, mestadels i soffan förutom när vi käkade Pizza och mös på bion framför "The Hobbit". En riktig slappardag, men det var lika bra att passa på när det var befogat.
 
 
Precis efter tolvslaget..
 
 
Lite av maten...
 

 
Nu är det dags för kvällen sista mål, sedan soooova!
 

Kommentarer
Postat av: Malin

Ska också börja med min diet, men kände också att dagen efter pizzan var lite för god!!

Svar: Eller hur! Den var smaskens :DLycka till med din diet! :)
Fanny

2013-01-03 @ 00:26:28
URL: http://malintva.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0