Dieten

Jag har nu påbörjat v.7 på dieten och det känns i kroppen att det har hänt massor.
Rumpan börjar bli mindre -> byxorna hänger.
Magen är tajtare -> alla toppar sitter snyggare.
Brösten har blivit mindre -> bh:ar sitter inte som dom ska.
Haha! Får börja hålla mig till sport-bh även till vardags.
 
Får nog även ta och köpa mig ngr billiga byxor på H&M som sitter lite bättre än mina jeans.
Men jag är sjukt nöjd!! Helt plötsligt så känns dieten så himla lätt. När resultaten kommer som ett brev på posten, så är det inte värt att fuska. Även som suget sätter in så är viljan mkt starkare. Det är en skön känsla!
 
Jag känner mig fortfarande hyfsat starkt i kroppen, tar slut liite snabbare bara. Men det är bara att köra på!
 
 
Dagsformen efter träningspasset...
 
4set latsdrag i maskin
4set sittande rodd i kabel
4set latsdrag bakom nacken
4set sittande bakåtlutad rodd i kabel
4set liggande hantelrodd
4set latsdrag smalt grepp
4set bicepscurl m. rep i kabel - ss - pushdowns i kabel
4set bamsen - ss - enarmssträck i kabel

Nu är jag ledig i hela 3!! dagar. Fatta va skönt!
I morrn ska jag ner på stan och köpa tävlingsskor! :) Det är ju dags att börja poseringsträna och nöta fram och tillbaka i klackarna, så allt sitter när jag väl ska upp på scenen. 
 
Godnatt på er!
 

Kommentarer
Postat av: Satu

Grymt! Börjar se riktigt bra ut <3

Svar: Taaaack babe! :) <3
Fanny

2013-02-13 @ 11:13:48
Postat av: Micke

Håller med.. ser kanon ut. Magen är grym o kommer bli ännu bättre :)

Svar: Tack snälla! :D
Fanny

2013-02-13 @ 20:43:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0