Smutt

Sovmorgon, häng på stan/shopping med Therese och träning med Frida. Ska inte alls klaga över min dag. :-) 

Lite julklappar är inhandlade och en blåsa till juldagen eller nyår. Jag får se när den passar bäst. :-) 


Jag och Frida körde rygg tillsammans, därefter tog jag mina ben till löpbandet och Frida körde lite extra axlar. 
Har lite känningar i bihålorna, så jag joggade lite lätt i 20 min, blev ca 3.5km.

Upplägget för dagen såg ut såhär:

4 set korta marklyft  
4 set chins (fuck va tung jag är) 
4 set enarmsrodd i maskin 
4 set latsdrag i maskin -ss- smalt latsdrag i kabel 

Nu blir det jobb hela helgen för fröken, våra härliga öppettider gör att jag slutar kl.21.00 fre-sön. Men därefter tar jag några dagar julledigt och åker hem till kära Norrland. :-) 

Godnatt! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0