Update

Då var det dags att skriva några rader igen. Jag har verkligen varit dålig på det de senaste dagarna. Men eftersom jag har haft fullt upp med annat, så har jag helt enkelt inte tagit mig tid till det. 
 
Helgen spenderades i Umeå på bröllop och i Sthlm på namngivningsfest för Mio. 
Idag var det min första dag på jobbet, efter 4 veckors härlig semester. Vilken härlig sommar Sverige bjöd på detta år. Helt perfekt! I alla fall i den här delen av vårt avlånga land. 
 
 
En random bild från bröllopet.. Gillar att den tagen innan vi ställde upp oss snyggt på rad. 
 
 
Goungen... 
 
 
Vilken lycka.. Hela familjen var än en gång samlad.. ❤
 
 
Gofika..Inte så näringsrikt, men gott.. ;)
 
Tränade i morse, körde bröst och mage. Det gick helt ok. Men efter helgens mindre näringsrika matintag, så känns det att energin inte är på topp. Gårdagens pass med Frida var ett av mina sämsta på länge. Vi körde Axlar och rumpa. Hade bra kontakt, men inge power alls i kroppen. 
Det ska bli riktigt skönt att känna energin komma tillbaka, som ett brev på posten, efter kommande dagars intag av BRA mat. 
 
Snart är det dags att sova, ska nämligen iväg och träna innan jobbet i morgon också. :)
 
Natti natti..
 
 

Kommentarer
Postat av: Daniella 🌙

Vilken söt tårta!

Svar: Eller hur.. Regnbågstårta.. :)
Fanny

2013-08-13 @ 23:38:14
URL: http://vapenbroder.blogg.se/
Postat av: Linnéa

Vem av oss var det som fick den där bilden som va helknasig?! Vi såg alla ut att vara på väg att göra vågen eller nåt åt det hållet;-).

Svar: Kan ha varit en av mina bilder.. Fick många knasiga, Vicky ser tex ut att headbanga sidledes på en av dom.. ;)
Fanny

2013-08-14 @ 19:37:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0