Tidig morgon

Gym i morse.. Jag var nog mer död än levande. Tog mig igenom passet och det var skönt efteråt, dock inte ett av mina bästa pass även om kontakten var godkänd. 
 
 
Efter passet.. 
 
4 set pushdowns i kabel -ss- stångcurl 
4 set hantelcurl, ett drop på alla set
4 set frenchpress 
4 set sittande vadpress -ss- stående vadpress
 
Det fick räcka där, eftersom orken inte var 100%-ig 
 
I morgon blir det rygg efter jobbet tillsammans med Frida. Det ser jag verkligen fram emot, vi är ju ett så himla bra team. 
 
Andra arbetsdagen känns i fötterna, är inte alls van att stå så mycket som man gör när man jobbar i butik. Har ju mest legat i horisontalt läge under solen, större delar av semestern. 
 
Godnatt 
 

Kommentarer
Postat av: Vera

Grymt! Keep it going girl!

Svar: Ååååh, tack snälla!! I will!
Fanny

2013-08-16 @ 16:45:11
URL: http://learntolovetheburn.blogg.se/
Postat av: learntolovetheburn.blogg.se

Hur gör man för att följa folk i denna blogg egentlgien?? Gillar din blogg :)

Svar: Du följer bloggar via bloglovin.com.Va kul att du gillar min blogg, det glädjen mig! Tack! :)
Fanny

2013-08-17 @ 01:44:53
URL: http://learntolovetheburn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0