Mysigt!

Idag stod ben på schemat, som vanligt när jag kör med coach. 30min effektiv träning, med andra ord ingen tid för någon längre vila mellan varje set. Redan på första övningen sved det som f*n i mina lår, den känslan eskalerade och höll i sig under hela passet. 
Hemma i soffan så har värken i mina lår suttit i hela dagen, det påminner lite om ben/växtvärken man hade som liten. Mysigt... ;)
 
5 set benpress i maskin -ss- benspark
5 set liggande benpress (hög fortsättning och djupa pressar) -ss- sumosquat m, viktskiva
2 set benspark, Max antal reps. 
4 set sittande vadpress -ss- stående vadpress 
 
Cykelturen hem var nog en av de tyngsta på länge. 
 
 
Take a good look at yourself in the mirror. Who do you want to be? 
Don't let go of that thought and feeling. Begin your journey and whatever happens on the road, despite setbacks, don't give up on yourself.
 
Vi har alla olika slutdestinationer och kanske några små stopp efter vägen. Men det är bara DU själv som kan ta dig framåt. Tro på dig själv och våga inte ens tänka tanken på att DU inte är värd det 
 
Lite tankar denna onsdagskväll som jag slängde upp på Instagram. 
Fancy_ om du är intresserad av att följa mig där. :)
 
 
Ajajaj.. Mitt läge i princip hela kvällen.. 
 
Såååå hur gick mätningen då undrar ni kanske? Två ord; Inte jättebra...
Jag har tappat liiite muskelmassa sedan förra mätningen som var den 24/5. Hur mycket jag tappade från då fram till tävlingen har jag ingen aning om. Så jag tänker att det förmodligen är så att jag, trots ett tapp mot förra mätningen, ändå är påväg uppåt. Vikten ligger i dagsläget på 65,9 kg. 
Mitt fokus nu är att köra stenhårt inne på gymmet och hålla mig ifrån det min kropp inte behöver i vardagarna. 
Har gått upp liiite onödigt mycket i fettvikt, vilket också är endel vätska. 
 
Det var nog allt jag hade på hjärtat ikväll. :) 
 
Sov gott! 
 

Kommentarer
Postat av: Josefine

Riktig inspirations blogg :)

Svar: Va glad jag blir! Stort tack Josefine!! :)) Hoppas att mina framtida inlägg fortsätter att inspirera dig.
Fanny

2013-08-11 @ 01:39:15
URL: http://josefinenorman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0