Måndagsmys på gymmet

Axlar, rumpa och vader. Det är måndagsmys när det är som bäst. ;) 
Efter en veckas "vila" (iaf från gymmet) så var det grymt skönt att vara på plats igen.
Bra styrka och bra kontakt!
 
4 set rotatorcuffen i kabel
4 set press bakom nacken i smithen
4 set hantelpress
4 set framåtlutad sidolyft för baksidan m. hantel
4 set sidolyft -ss- frontlyft m. hantlar 
4 set baksida i maskin 
4 set sittande vadpress -ss- stående vadpress
4 set sidekick -ss- kickback i kabel 
 
Cykel till och från gymmet i vanlig ordning. :)
 
 
Premiärade i mina nya tights från Nike, sjukt sköna! Finns på Intersport bland annat.. ;)
 
Har äntligen bokat tid hos bästa Lia på Rubb&Stubb, snaaaart får jag ordning på mitt hårsvall.
 
För övrigt så längtar jag tillbaka till detta...
 
 
 
 
 
 
Vaknade 6.30 i morse av lilla Mio.. Insåg att det var väldigt skönt att chilla i lugn och ro på morgonen. Så jag tänker köra en likadan start i morgon, kommer dock bli svårare utan en mänsklig väckarklocka.
Jag själv är inget att lita på... Haha! Hoppas min framtida man är morgonpigg. :)
 
Gonatt! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0