Factor x 2

Två pass blev det på Factor förra veckan, igår var det det absolut bästa... prowlern! ;)
 
 
Galet kul, jobbigt, tungt och flåsigt. Jag kan ju tacka mig själv att jag cyklar så mycket som jag gör. Det är faktiskt himla bra för flåsat, annars hade passen på Factor varit sååå mkt jobbigare. 
Första passet med prowlern för mig i år, sist var förra sommaren. Hoppas jag hinner ngt mer innan det blir för kallt ute. Jobbar man 3 av 4 helger så är det svårt att få till det. 
 
 
I fredags kördes detta pass, snaaaatch! Så. Jäkla. Kul! 
 
Bor ni i Västerås och ännu inte testat Factor, så har jag bara en sak att "säga". GÖRE! 
Svinkul! Har verkligen saknat den här typen av träning under min diet. Jag tycker att det är ett bra komplement till min styrketräning och kommer försöka köra 2pass/vecka. 
 
Nu är jag inne på min sista semestervecka. Kommer nog mest vara hemma, träna och må gott. Helgen spenderas i Umeå och Sthlm. Först ett bröllop i norr och sedan namngivning för världens finaste Mio på söndag. 
 
Nu ska jag återgå till balkongen. Passar på art njuta av solen så länge vädret är såhär underbart. :) 
Senare idag blir det axlar och baksida ben på Ironsport. 
 
Tjing! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0