En fredag kväll i augusti..

Sitter hemma i soffan i godan ro. Har käkat spicy hot och kikat på filmen Flashdance. En riktigt klassiker! 
 
Igår körde jag och Frida ett ryggpass ihop, det känns i ryggen idag. Gött! 
 
4 set chins 
4 set Cable rodd + drop i sista setet
4 set latsdrag
4 set maskinrodd gym80
 
Trots min tyngsta vikt på länge, orkade jag 3 chins helt själv på 3 set. Trodde helt ärligt inte att jag skulle orka mer än en. Så det var en positiv överraskning. :) Jag vet, jag är säääämst på chins, men man blir som sagt inte bra på det man inte övar på. Så jag kör chins när jag har hjälp av någon, då jag på så vis kan köra fler än 3st. 
 
 
Spinning i morse och därefter cykel till jobbet, i motvind, behöver jag meddela att det var på sega ben som jag stapplade in på jobbet. 
 
 
3 dagar kvar till Mallis, eller snart bara 2. Det kommer bli 4 grymma dagar med träning, sol, bad, mat, vänner och nya bekantskaper. 
Factorfamily :) 
 
4 arbetsdagar känns i skallen, sjukt trött i kväll. 
 
Godnatt! 
 

Kommentarer
Postat av: Daniella 🌙

Är det chins du gör på bilden där? :3

Svar: Nej, där kör jag sittande rodd. :)
Fanny

2013-08-17 @ 00:24:22
URL: http://vapenbroder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0