Ben och armar..

 
Idag rev jag av två pass, ben med Fredrik i morse och sedan armar med Frida tidigare ikväll. 
Benpasset känns redan av, pirrar sådär skönt som det brukar kunna göra. Mysigt! 
Armpasset gick bättre än vanligt, jag och armar är ju inte direkt super buddies. 
 
Ben
 
5 set benspark 
4 set hacklift, 2 djupa och 2 korta. 
5 el 6 set benpress i maskin -ss- utfallsgång 
2 set benspark 
 
Armar
 
4 set stångcurl
4 set hantelcurl
4 set pushdowns i kabel
4 set enarmssträck i kabel 
4 set "bamsen"
 
Lite kort om min kost, för er som är intresserade. Jag äter som en häst! :D haha!
Känns det som iaf.. 
 
Min lediga dag har kommit till sitt slut, så Godnatt på er! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0