Back attack!

Ja.. Det gick grymmers idag igen. Från att ha ogillat ryggpassen så älskar jag dom! Vill bara mosa musklerna från alla vinklar, här ska det byggas mer rygg. :) 
 
Rygg och ett övningspar för armarna
 
4 set latsdrag i maskin
4 set korta marklyft 
4 set latsdrag i kabel, drop på sista
4 set hantelrodd
4 set sittande rodd i kabel, drop på sista 
4 set rodd i maskin
4 set pushdowns m. rep -ss- biceps 
 
 
Efter passet.. Bra tryck i kroppen idag! 
 
Fick mitt paket från gymgrossisten igår, i det fanns detta snygga linne från Better Bodies. 
Älskar färgen!
 
Utöver linnet så beställde jag lite protein och ett bälte.
 
 
Hämta paket med cykeln var ju lättare sagt än gjort.. 
Kommer användas vid tunga knäböj och marklyft, där jag behöver lite extra stöd och stabilitet.
 
Kosten för tillfället är mycket bättre än för 2 veckor sedan. Det kan dock bli ännu bättre, men jag äter i alla fall inte för lite utan snarare för mkt. Höhö! Äter mina 6 mål om dagen med näringsrik mat, plus något extra ibland av det som faller mig in. Vikten pekar uppåt och kläderna sitter tajtare.
I morgon ska jag kolla formen hos Fredrik och köra ett efterlängtat benpass, är lite nyfiken på att se vad som hänt sedan dieten. Jag hoppas ju att viktökningen som vågen visar är lite kvalitetsvikt och inte bara ett resultat av för mycket av det goda. ;) 
 
God natt alla kvällspigga själar! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0