Today's

Denna dagen har sprungit iväg likt en sprinter på 100m, med andra ord FORT!
Går det såhär fort varje dag (vilket det gör) så kommer resterande 49 dagar gå som ett maraton.
 
 
Efter dagens pass
 
Rygg, biceps och mage
 
5 set omvända flyes i maskin
5 set rodd i kabel - ss - latsdrag
5 set hantelrodd
4 set framåtlutad rodd i en plateloaded mojäng
4 set lat. pullover
3 set pullups (med hjälp av F)
4 set bicepscurl i maskin
4 set bicepscurl m. stång
4 set crunches i maskin
4 set liggande benlyft m. pilatesboll mellan fötterna - ss - crunches på bollen
 
40min cardio på trampmaskinen
Jag lovar att det kändes i mina ben, inte kaxig en enda minut alltså! Seeegt men jag fullföljde det i alla fall, det är ju huvudsaken. :)

Jag vill inte ens veta hur ont jag kommer ha i morgon när jag vaknar! Men det är ett sånt otroligt bra kvitto, då ben är den muskelgrupp jag får kämpa mest med mentalt. Jag är riktigt nöjd!
 
Som jag skrev i går så skulle jag på bio ikväll. Vi såg på Studentfesten, himla rolig rulle men inte en film som måste ses på bio. Ni kan spara den till en lördagkväll hemma i soffan. :)
 
Cardio i morgon innan jobbet så det är dags att sova nu.
Fick  förresten tips av Fredrik att ta ZMA (zink och magnesium) för att kunna sova bättre och jag hoppas det funkar för mig. Det är helt enkelt en "side effect" när man dietar och äter lite kolhydrater. Det gör tillslut att kroppen har svårare att gå ner i varv. Vilket förklarar min energitopp de senaste 2 veckorna. Men samtidigt så är jag riktigt trött på förmiddagarna pga rubbad sömn och såhär på kvällskvisten är jag pigg som en lärka. haha! Himla invecklat det där. ;)
 
 
I morgon väntar en rackarns god frulle, längtar!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0