Jag kan..

..men vill jag? Ibland är det kämpigt, ibland spelar kroppen och psyket i helt olika ligor.
 
Idag ville jag ingenting annat än strunta i allt som heter träning. Det var nog himla tur att jag hade skjuts hem från jobbet idag, annars hade jag nog missat avfarten till gymmet.
Ben. Jag. Pallar. Inte!
Helt blank i skallen. Ingen motivation. Ingen som fanns där för att peppa mig. Idag hade jag behövt en Fredrik!
 
Trots mitt usla humör så kämpade jag mig igenom ett ganska hyfsat pass. Det enda som gjorde att det kändes ganska hyfsat, var kontakten genom övningarna, den kan jag inte klaga på.
Men jag gav upp för fort, krigaren inom mig hade checkat ut.
 
6set frontsquat
7set benspark, drop på sista set
4set utfallsgång m. hantlar, 12 steg/ben
 
Promenaden hem gick segt, riktigt segt.
 
Så nu tänker jag slänga igen ögonen och hoppas på att morgondagen känns bättre.
 
För hur pissig den här dagen ändå har varit, så både kan och vill jag!
Varje dag, varje timme, varje minut.
 
 
I'm out..

Kommentarer
Postat av: Sofia

Har följt din blogg ett tag nu men det var länge sedan jag kikade in här.. Måste bara säga att du inspirerar otroligt mycket utan att du kanske vet om det. Jag la märke till vilka grymma resultat du har fått! Tack för bra träningsinspo hoppas du får en bättre morgondag :)

Svar: Hej Sofia!Guuud va glad jag blir! :D Tack så himla mycket!
Det är sådana här tillfällen jag behöver få veta att det lilla jag gör ändå inspirerar någon. Tack för dina ord, det motiverar mig! :)
Hoppas du får en underbar helg!
Fanny

2012-10-12 @ 00:03:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0