Underbara dag ♥

Har fått en liten sovmorgon, tränat på Factor, hängt ute i solen med fina vänner, ätit middag och gått på bio med samma gäng. Helt underbar dag! Tack mina fina. :)

Gårdagens galej var också topnotch, min helg har alltså varit awesome! :D

Lite bilder som visar vad som hänt..



Min schlager outfit.. "Loreen-style"

Ganska grymt att hon tog hem hela skiten! Ja, schlager är ju inte min favorit genre direkt. Men jag gillar "Euphoria".



Kämpar med prowlern!! Bränner fint i benen!
Bilden är från en filmsnutt.. ;) den kommer upp här i morgon, hinner inte fixa ikväll.

Passet var en riktigt bendödare:

A) Prowler suicides
Kettlebell swings 15

B) Sandbag lunges

Sandbag squat 20
Sandbag run 200 m


Vi delades in i 2 grupper, 6st/grupp. Jag fick köra med killarna.. I wonder why? :P
Började med B 5st varv, sedan A 4st varv.. Sjuuuuukt jobbigt men jag gillar den där känslan som infinner sig. Känslan där jag bara vill lägga mig ner och ge upp, men jag fortsätter kämpa, känner hur det svider i muskelfibrerna. Puslen är hög, jag flåsar, benen skakar lite och det enda jag tänker är "ju mer jag kör desto närmare slutet kommer jag". Galet nöjd efteråt! Kommer kännas fint i benen i morgon, cykelnturen till jobbet kommer ta emot lite. ;)



Middag/bio outfit.. Vi såg "The Dictator"



..Club sandwich på "Vardagsrum"..



.. avslutar med en Cappuccino och kaka.

Somnar ikväll med en skön känsla inombords, kärlek och glädje!

Grattis igen kära mamma på Morsdag. ♥

Kommentarer
Postat av: Karin

Ser ljuuuvligt ut!

2012-05-28 @ 02:19:39
URL: http://endorfinkickar.blogg.se/
Postat av: Mor

Tack än en gång!

Pussokram gumman! <3

2012-05-28 @ 06:11:47
Postat av: Jimmy L

Du passar grymt bra i den sminkning du gjorde när du hade din "Loreen-outfit" :) Sen att du är galet vacker på alla andra sätt som går hjälper ju till lite det också för helhetsintrycket ;)

2012-05-28 @ 09:08:34
Postat av: Fanny

Tack Jimmy! Va glad jag blir :D

2012-06-03 @ 22:42:38
URL: http://fannysundstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0