Måndag - "såndag"

Måndagarna ser i princip likadana ut varje vecka. Jobb, träna, laga mat, äta och snart sova.
Den enda skillnaden var att jag startade dagen med en morgonpromenad tillsammans med Sara. 40min, skön start på dagen! Men jag var inte ett dugg pigg, det känndes att helgens knasiga sömn satt sina spår. En annan är inte ungdom längre ;)

Axlar och mage kördes igenom ikväll.

3set ut-rotation i kabel
3set sidolyft i kabel
3set hantelpress, drop på sista
3set sidolyft m. hantlar
3set liggande kryssdrag
3set militärpress
3set liggande benlyft m.rumplyft

Har börjat med mitt nya PWO, Big Bang från Scitec. Jag måste säga att jag till en början inte alls gillade smaken, orange, lite för besk för min smak. Men nu efter 4:e gången så smakar den mkt bättre! Vad tycker jag då om effekten? It's a BOOOMB! :D Pigg, fokuserad och idag fick jag sånt pump i mina axlar att det gjorde äckligt ont. Brukar inte få det när jag kör på tungt och få reps, ganska skönt! ;)



Ge mig vååår! så jag kan använda mina nya sköningar...



The "Bomb"..

Dags att knoppa, tyvärr aldeles för sent!

Längtar till Torsdag, då kommer mitt liv att förändras en liten gnutta...

Kommentarer
Postat av: Karin

Bra pass och snygga vårskor;)

2012-03-06 @ 02:02:30
URL: http://endorfinkickar.blogg.se/
Postat av: alexandra

Super fin blogg! Följa varandra på bloglovin?



(Ber om ursäkt ifall du inte gillar sånna här kommentarer!)

2012-03-06 @ 22:14:52
URL: http://thisisalexandras.blogg.se/
Postat av: Fanny

Karin: Tack! :)

2012-03-06 @ 23:33:58
URL: http://fannysundstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0