L.T.Y.P

Lift till you puke var det ja.. Ok, jag spydde inte, men det var banne mig inte långt ifrån. Iaf så kom illamåendekänslan hemma i soffan, helt paj! Lunchen tog mig säkert 45min att äta upp, den han bli kall och torr. Jag mådde skit och maten växte bara i munnen. Sov 30min och kände mig sedan som en ny människa. :D
Men jag är trött i benen och längtar mest till den kommande träningsvärken.

Jag ångrar mig alltid när jag ber om att få köra ben, men jag behöver piskas! Är mentalt för lat för att kötta vidare när det bränner och tar emot lite. Inte alltid, men just nu är jag inne i en sådan period.
Ex. körde knäböj i smithen, efter 8 reps var jag nära på att sluta men F tyckte jag skulle köra 10 till!! sagt och gjort och det var inga problem men inte smärtfritt om jag säger så. ;)
Ett riktigt bra pass! Damn vad mina ben ska få smaka hädanefter!

3set OH squat (over head)
3set benpress i hacklift
3set knäböj i smith
3set benpress i maskin - superset - step up på bänk
1set benpress med 3st dropp till failure (här ville jag bara nita ngn, aptungt ju!)

Allt detta på ca 30min.. Ingen längre vila och småsnack mellan, då får man "onda ögat" och en kommentar "det räcker, kör nu". haha! Störtskönt! :D


Ganska svettig och slutkörd...

Nu ska jag göra ett städryck, sedan åker jag till Uppis för att mysa och bli bjuden på PALT!! Gött nanting! 14mil t.o.r för palt, men det är det faktiskt värt. :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0