Day off!

Ikväll blev det ingen träning och i morse hade jag vilodag från Factor.
Istället så har jag fixat med pappa här hemma, kyl/frysen är på plats och han har även lagt ut trall på balkongen. Asnice!! :D
Äntligen har jag en frys som rymmer massa mat! För kylen i sig var det inget fel på, frysen var bara helt enkelt för liten och jag behöver massa mat. ;)
Balkongen är mkt mer inbjudande, det saknas bara blommor och dynor till möblerna.
 
Nu blir det lite efterrätt i form av jordgubbar med kesella.
På tal om mat.. såhär har dagens lunch och middag sett ut.
 
 
Lunch, ganska GOTT!! "Bentolåda" Massa kött, ris och lite sushi. 

Lyxade till det idag då jag åt lunch med Carro. Himla mysigt att snacka ikapp oss lite. :)
 
 
 
Middag.. Kyckling med curry, ris, avokado och tomater. Gott, nyttigt och busenkelt! :)
 
 
Min nya kyl, istället för 1½ låda i frysen så har jag 3! GRYMT! Men jag kan säga att den redan är full med älgkött och lax hemifrån. Thumbs up!
 
Just ja, jordgubbar var det, Factor 7.30 i morgon, hoppas jag sover gott i natt. Vaknade minst 3 ggr i natt. LESS!
 
Tjing!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0