No.2 - Check!



Press bakom nacken i smith..

Dagens träning:

Ben

4set liggande lårcurl
5set benpress i plateloaded
4set raka marklyft
3set split squat
3set benspark
3set stående vadpress


Bra pass.. Men bode kört en böj- eller pressövning till.

Axlar/Mage

3set ut-rotation i kabel
3set sidolyft
- superset - press m. hantlar
3set press bakom nacken i smith. Drop på sista set
3set liggande kryssdrag i c.c. Drop på sista set
3set drag/press övning m. skivstång
3set "fjärilen"


3set stående bålrotation i kabel - superset - crunches på bosuboll
3set sittande bålrotation på bosu m. medicinboll
- superset - crunches på matta


Duktiga tjejor.. dock liiite suddig bild på oss båda.

Kände mig pigg och fräsch genom hela passet, energin tog bara slut vid sista magövningen.

Är riktigt nöjd över den här dagen! :)

Nattis


Kommentarer
Postat av: Karin

Söta :D

2012-01-30 @ 21:41:46
URL: http://karinwittur.blogspot.com
Postat av: Sophie

Ja idag var vi grymma Fanny!!

Tack tack tack:)

Tackar dock inte för första bilden på mig, haha fyfan!

2012-01-30 @ 21:47:01
URL: http://sophan.blogg.se/
Postat av: Fanny

Karin: Tack, hihi :)



Sophie: Men duuu.. ser du hur jag ser ut då? ;)

2012-01-30 @ 23:05:49
URL: http://fannysundstrom.blogg.se/
Postat av: Sara

Hej Fanny! Jag är lite nyfiken på om du har tänkt ställa upp i någon body fitness tävling i år? Eller vad är ditt mål 2012? Tack för en bra blogg.

2012-01-31 @ 08:50:35
Postat av: Fanny

Sara: Hej på dig! Jag vet i dagsläget inte om det blir tävling i år eller nästa. Det beror helt på min utveckling av under vinter/våren. Är jag inte tillräckligt "stor" där jag behöver bli större, så väntar jag ett år till.

Alltså är mitt mål, just idag, att växa och bli bättre där jag behöver bli bättre. Bland annat ben och axlar. :)

Tack för att du uppskattar min blogg! :)

2012-01-31 @ 23:51:05
URL: http://fannysundstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0