Woop wooop!

Ja, då var det gjort! Skitkul, svettigt och grymt härligt! :) Frågan är ju bara vad ca 70% av motionärerna tyckte om min musik. ;) Eftersom jag älskar house, blir det en hel del av den varan. Kan verkligen inte hålla mig från att köra på det spåret, speciellt när jag bara ska köra ca 3 pass till den här terminen.

Tack alla som kom, det gjorde vi bra! :)

Idag börjar jag inte jobba förrän kl.12. Helt ok att chilla lite fram till dess.
Känner mig glad idag, riktigt glad! Det beror ganska säkert till stor del på det underbara väder vi har ute. Solen är ju helt fantastisk! Men näsan är inte med mig, fortfarande lite däppt och snuvig. Hoppas inte det vänder och blir värre.

Har lovat en utgång med en kollega ikväll, men det vette katten hur jag ska orka det. Jobbar hela helgen och skulle behöva all sömn och vila jag kan få... hmm, dilemma, dilemma..



Dagens utsikt från min balkong
..



Gårdagens lilla formbild..

Blåsa håret, lite smink i nyllet, äta mellis, spela spel på iphonen och därefter jobb.

Tjing!

Kommentarer
Postat av: Satu

Det syns att du tappat lite fett, speciellt på övre ryggpartiet :)

2012-02-17 @ 12:21:56
URL: http://satumustonen.blogspot.com
Postat av: Fanny

Tycker du? Kul att ngn ser det, själv ser jag inget ;)

2012-02-19 @ 21:46:59
URL: http://fannysundstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0