Each step counts..

Jag har haft en riktigt skön dag! Och vet ni vad, jag är ledig i morgon också. Kommer vara så utvilad och pigg på måndag. Det är rätt så nice att ladda batterierna, bara vara, ingen tid att passa, träna och umgås med vänner. Ikväll myser jag för mig själv, det gillas riktigt mycket ska ni veta. :) Egen tid är ngt jag värdesätter mer nu än förut. Kanske inte varje kväll, men just ikväll känns det helt rätt. :)

Igår blev det ngr glas vin, hemmagjord pizza och mys med Vicky och Kicki. ♥ Tog en drink på Cirkus, men vi tyckte inte det var så värst spännande så vi drog hem till V igen. Mycket mysigare. :)

Det blev ett pass på Iron ikväll. Lite cardio, axlar med fokus på baksida och mage.

10min crosstrainer

4set omvända flyes i maskin
4set liggande cryssdrag - superset - sidolyft m. viktskivor
4set sidolyft m. hantlar - superset - press m. hantlar
4set liggande benlyft med rumplyft på bänk
3set crunches

5min rodd
15min gång på bandet med 3-5% lutning


Nu ska jag gosa ner mig i soffan igen efter att ha sett Gladiatorerna, vilka kämpar!
Next up är filmen Rememer Me.



I morgon är det dags för BEEEEEN!! Ska ge mig på antingen front- eller knäböj. Böja ska jag iaf!

Lite avis på tjejerna som är på Nike Blast! Nästa år är det jag som hänger på.. :)

Kommentarer
Postat av: Lina

Det är ju det jag sagt hela tiden - egentid är tyvärr underskattat! Skönt att du äntligen förstår vikten av det :-)

2012-02-04 @ 23:36:38
URL: http://anill.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0