Första dagen

Jag kan säga att det är ingen lek att hinna med baksida ben, axlar och mage på 1h när man är 2st. Optimalast är helt klart att köra det själv, då gymmet inte direkt kan ha öppet längre för vår skull.
 
Marie kompade med mig ikväll..
 
4set frontsquat
3set raka mark - superset - frontlyft m. viktskiva
3set liggande lårcurl - superset - hängande benlyft
2set sittande benpress m. hög fotplacering (för att koppla ur framsidan så mkt som möjligt, men maskinen på rocklunda är helt oduglig på den övningen eftersom man pressar snett uppåt vilket gör att framsidan kopplas in oavsett.)
4set sidolyft m. hantlar - superset - hantelpress
 
Tanken var att hinna med baksida axlar, mage och en till axelpress. Meeen, tiden räckte inte till. Får nog plcoka bort en benövning för att få in en till axelövning.
 
Grymt bra pass i alla fall, det tar på krafterna att supersetta. ;)
 
Ang. gym och öppettider..
Mitt kort på Ironsport har precis gått ut. Sååå frågan är ju om jag ska förnya det och bara köra där, eller ska jag prova på Member?
Det är ju en prisfråga inblandad. Iron - lite dyrare, Member - lite billigare.
Vilket jag än väljer så kommer jag i alla fall inte vara lika begränsad och beroende av tider.
Hmmmm... kluven, kluven!
 
 
Mitt nya fina linne... LOVE IT!
 
I morrn är det tabata på Factor kl. 07.30. Hoppas på bättre sömn i natt.
 
 
Bedtime = time to reload!

Kommentarer
Postat av: Anna

Jag är supernöjd med member iallafall! Fräscha grejer och de förnyar hela tiden, schysst musik & snygg inredning dessutom (hur mycket man nu bryr sig om det). Haha. 199 kr i månaden. GÖTT!

Svar: Ok, det låter ju himla bra! Priset är ju typ gratis.. ;)
Fanny

2012-08-28 @ 12:37:32
URL: http://annaekvall.blogspot.com
Postat av: Karin

Jag har inte ett enda dåligt att säga om Member. Stämningen, lokalen och personal är jättebra, men vet inte alls hur det är de tidr du tränar. Tränar ju mest morgon där.

Svar: Ja, det är ju frågan.. Vet du om dom har ngn provträning?
Fanny

2012-08-28 @ 15:11:45
URL: http://karinwittur.blogspot.com
Postat av: Karin

Inte vad jag vet men tror inte alls de är omöjliga om man kommer dit och visar intresse. De är väldigt serviceminded (kan bara säga hur de är på Kopparlunden dock)

Svar: Ok.. ska fundera. Tack! :)
Fanny

2012-08-29 @ 13:50:46
URL: http://karinwittur.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0